Sunday, February 04, 2007

Html-koder, say what?

Jag kan absolut ingenting om Html-koder och liknande. Men jag vill lära mig, och det är alltid en början. Det finns mycket jag vill lära mig, men som jag inte hinner med, så enkelt är det.
Nåväl det är väl det enda vettiga jag kan få ur mig idag.
Jag gillar inte att de har gjort om det med att blogga, det blir bara komplicerat, därav vill jag lära mig Html. Så enkelt är det.

Jag har mycket på hjärtat som jag skulle skriva om, såsom att jag vet att mina skor från HowCool snart kommer skickas till mig, som tur är, de kommer antagligen om en månad och mina kläder från Breathless men jag vet inte när de kommer komma, snart förhoppningsvis, jag har fan betalt för allt det där för över två månader sen. Jag beställde skorna i början av December, jag längtar tills de kommer. Och alla är redo att skeppas nu, över Atlanten, haha. Ja, jag beställer från USA, nu ska jag snart kika in på Ebay för att se vad det finns för underkläder som säljs, det är väldigt svårt att hitta girdlar i strl 22", nåväl, skam den som ger sig. Haha! Jag borde köpa hem lite från Asos, nu när det fortfarande är rea, men de har ökat priserna och de har inget jag egentligen känner att Wow, det där vill jag ha, nej, då syr jag hellre.
En tröja ska jag dock beställa från H&M, jag har precis kommit på hur man länkar, det är underbart! Jag tror aldrig att man kan ha för mycket kläder, men det är jag. Haha! Nåväl, jag får väl se vad som händer, min garderob är full, och jag letar febrillt efter min lila tröja men jag hittar den inte, den är spårlöst borta, ska gå igenom en av mina lådor och se vad som finns i dem, jag vill hitta den tröjan.

Jag vill göra en riktigt fin klänning till DekaXS, och se om jag kommer in, egentligen vill jag göra något helt annat, men jag vet inte vart det finns det tyget jag vill ha. Paljetter för hela slanten skulle det vara då, jag säger då det, det skulle vara en fröjd för ögat.


Tech Noir den 27:e Januari, för en vecka sedan. Jag ska få fler av de bilderna han tog på mig, den är urläcker den han la upp, jag gillar verkligen den.
Jag har på mig en svart spets klänning med en underklänning och rött skärp, det var en bra outfit tycker jag.
Bild från: Tks





Jag funderar på att byta namn på hela min blogg, men jag kan inte komma på något bra passande namn, till det, om jag ska vara ärlig.













Jag tror jag ska gå och läsa Askungens Syster nu.
Den är riktigt bra, och ger mig lite glada vibbar, haha!

Nu ska jag kila!
Over and Out!

Ciao!

No comments: