Sunday, February 04, 2007

Pandora.

Om ni vill sätta ihop en egen radio kan jag tipsa om Pandora, du måste visserligen bo i USA, men det är bara att hitta på ett nummer, som man tror är amerikanskt, när man blir medlem, haha, det är det som är tjusningen med det och de har hur mycket som helst, så du kan t ex söka på Depeche Mode eller något speciellt, så kommer de även spela musik som liknar det du sökte på, man kan även dela med sig av sina stationer, för man skapar ganska så många. Det är väldigt intressant. Sen kan man även sätta betyg på låtarna, det är helt underbart, superkul också! Om man vill ha med dem i sin radio eller inte. Jag har inte lärt mig allt ännu, men det går framåt, haha!

Nåväl, jag har suttit här nästan halva dagen, jag har absolut inget liv, men jag tänkte lägga in lite bilder från Christian Diors Haute Couture visning:



Foton: ELLE

Nu ska jag kila! Jag ska titta på V for Vendetta.

Ciao!


No comments: