Sunday, February 11, 2007

Lagom trött och lagom bakis.

En lagom trött och lite halvt bakis Anna, (jag tar inga mediciner när jag dricker, därav sover jag för lite) sitter här idag och ska försöka skriva ihop något. Jag ska ner och tvätta om en timme exakt och sen måste jag städa mitt rum, jag vet att en hel del kläder ska ner i korgar som jag har köpt hem, haha! Jag vill ha fler korgar, de kommer bli snygga i mitt rum, sen vill jag sy lite mer. Jag behöver kaffe, något som får mig att vakna, nu! Pappa vägrade koka kaffe åt mig, dagens i-landsproblem. Pappsen vill inte koka kaffe.

Jag har fått hem mina kläder från Breathless och de är sagolika, jag väntar nu bara på skorna från HowCool, och så ska jag beställa hem ett par skor från Pennangalan, haha! Jag måste ju göra det! Det ska bli kompletta outfits. Nu ska jag även börja vulka latex, med hjälp av Cillas hjälp. Haha, jag ska bli bra, det har jag bestämt mig. Och köpa hem mer och göra alla de kläderna jag vill ha. Så är det bara. Det finns sällan det jag vill ha i affärer och nu har jag ju fått min catsuit, det känns väldigt bra. Nu ska jag beställa hem lite nya saker från Asos, haha, jag vet inte vad jag vill ha ännu, men Asos, here I come! Jag måste köpa kuvertväskor och liknande saker, så är det bara. Det är ju visserligen inte it-väskan, men de passar bra till fest och liknande så känns det.

Nej, nu ska jag få i mig lite kaffe, skriva om min bästa vän Malin. Och försöka ta det lugnt.

Ciao!

No comments: