Saturday, March 31, 2007

Fun, fun, fun!

Jag har bra vänner, jag har en riktigt bra bästa vän, som verkligen ställer upp. Ikväll ska jag och hon ut på Hootchy Kootchy, ska bli riktigt kul att dra med henne dit, jag kommer sy något till mig själv antar jag, jag har en idé, om vad jag vill göra, får se om jag kommer göra den, snygg skulle den dock bli. Ska in och köpa dragkedja, jag vill dock se ut som ett spöke från förr, om man säger så, så kanske kan jag knåpa ihop något som liknar ja, något, som jag inte vill tala högt om, tror jag, men det blir nog det jag tänkt mig.

Btw, jag har en stalker, jag har verkligen det, när jag fikade med Hanna, dök denna människa upp. Obehagligt. Ruskigt obehagligt, det tyckte Hanna också.

Nu ska jag städa och när jag är klar med det ska jag göra i ordning mig och rita mönster.
Samt åka in till stan.

Jag uppdaterar senare!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

När jag vill ha riktigt roligt så ber jag en kompis binda fast mig vid en stol och hälla öl på mig!

Kram
Kent