Monday, April 16, 2007

En helt grym dag!

Ja, vad ska jag börja med att säga? Jag kan börja med att min väninna Åsa(Elva) skickade ett sms där hon skrev att jag var med i Punkt SE. Det var väldigt roligt, jag hittade en tidning och däri fanns jag, från 90's för någon helg sen. När jag senare går in på deras hemsida ser jag att några till bilder hade blivit publicerade, haha! Jag bara skrattar, det är för roligt!

Jag längtar tills den helgen jag ska åka till Frida och fota, ska bli jätte trevligt att umgås med den brüden, hon är så grymt snygg, ni ska se henne. Dessutom är hon så otroligt trevlig. Nåväl, det kommer. Men fan vad jag längtar. Hon är en riktig babe!

Idag var första dagen på jobbet, efter lovet, och det kändes skönt att vara tillbaka, även om det var trögt att gå upp imorse, jag måste komma upp tidigare, så är det bara. Jag är en nattmänniska, lika mycket dag egentligen. Om dygnet ändå hade lite mer än 24 timmar, typ 48? Det skulle vara super bra! Förutom att jag har jobbat, har jag även tränat i varmvattensbassängen och det var riktigt skönt för kroppen, då den mått skit idag, men humöret är fan på topp idag. Grymt att vara på så bra humör.

Imorgon är det jobb och Y som gäller och på onsdag ska jag på en intervju med en tjej som skriver sin B-uppsats, om Dekadance. Ska bli riktigt nice, hon ska fråga mig om fetischer och liknande. Jag är bara glad just nu. Men jag vet att det kan vända vilken sekund som helst.
Jag vill dock byta namn på min blogg, men jag vet inte till vad jag ska byta, några förslag, och inga elakheter nu! Haha!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: