Sunday, April 15, 2007

Imorgon är påsklovet över.

Imorgon börjar jobbet igen, men jag är inge vidare pepp på det. Just nu känns allt ganska meningslöst, om jag ska vara ärlig. Jag saknar Malin, och vill ha picknick i Hagaparken med henne snart.

Jag var dum idag, jag sov bort halva dagen, och om några timmar ska jag sova igen, det är som vanligt, söndagar är till för att sova på, men imorgon får jag skjuts till jobbet av mamma, jag funderar på att gå ut och gå en stund, jag behöver röra på mig. Imorgon ska jag till sjukgymnasten, det ska bli trevligt så jag måste packa ihop saker för det idag också och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon bitti då jag ska till jobbet. Buhu, jag vill jobba, men jag vet inte om jag vill jobba med detta, inte imorgon, imorgon vill jag göra ansökningarna. Jag har inte gjort dem ännu, fy på mig! Men jag måste få inspiration, och börja måla, så enkelt är det.

Jag fick världens finaste komplimanger igår av min vän Danil, han är ett guldkorn i min värld, han är så underbar. Han ska jag träffa på Arvika, mitt hjärtegull <3 Nej, det är inte så många som vet vem han är, men han är en viktig människa i mitt liv och har varit det i mer än 3 år nu, så honom betraktar jag högt.

Haha, jag har gjort så att människor som inloggade kan se min bilddagbok nu, men inga andra, och endast vänner får kommentera ^^ Så bli medlemmar, jag uppdaterar ganska ofta, haha! Med betoning på ganska.

Nej, nu ska jag leta reda på bilderna Danil gjorde till mig, och vänta på att Daniel och Malin ska ringa.

Ciao!

No comments: