Monday, April 30, 2007

Valborg/Fan ta Täby!

Idag blir det antagligen Uppsala tills imorgon, hur jag nu ska orka det. För att sedan åka till jobbet på onsdag.
Jag hatar stället jag bor på just nu, 12 stycken busslinjer kommer de att kapa, så det blir nästintill omöjligt för mig att ta mig till jobbet, ibland ler livet lite för mycket mot mig känns det som. Jävla Täby har inte rättat till Arbetsmiljöverkets krav för att bussarna ska åka, detta suger, riktigt jävla hårt. Alla bussar som går över tre olika vägar kommer att ställas in, förstår inte Täby vad de håller på med? De måste inse någon gång att de inte kan göra vad som helst, när som helst. Saker som de bestämt att göra för över ett år sedan är inte gjorda, utan de sitter på sina lata arslen på kommunhuset och tror att allt är så jävla bra här. Sorry, wrong, något har gått fel. De kommer antagligen få en hel del mail på onsdags morgon när inga människor kommer till jobbet. Hurra för detta! Så jag hoppas för deras skull att de gör något åt situationen snarast, ist för att bygga på den jävla rondellen vid galoppen. Fan ta dem!

Nej, nu ska jag göra iordning mig och åka till Uppsala tror jag.

Ciao!

No comments: