Thursday, May 03, 2007

Kungligt besök i Täby, Why?

Ja, idag hade vi kungligt besök i Täby, av självaste kungaparet, vad de skulle göra här har jag ingen aning om, faktiskt. Men det var roligt att se dem, haha! Fast jag gillade inte att Silvia hade tax-klackar, det känns lite out of fashion.
Bussarna gör att jag har damp varje morgon, jag måste upp tidigt för att komma iväg tidigare än vanligt, that sucks pretty hard.

Valborg firades i Uppsala, hemma hos Kristine och Virre, det var asroligt och mitt i natten dansade vi till 90-tals klassiker, nästa gång jag åker upp, ska jag fan göra i ordning några riktiga skivor med 90-tals musik, haha, sådan där äcklig mainstream musik, lovely. Det är inte den alternativa musiken på 90-talet vi pratar om. Utan euro-disco, yeay! Men vad fan, vi är uppväxta med skiten, det finns inget man kan göra åt det! Tack för att jag fick komma, Kristine, det gjorde mig lycklig. Kolla min bilddagbok, om ni vill se bilderna från kvällen i Uppsala och lite till.

OH, jag är lycklig nu! Jag ska se premiären av Pirates med älsklings Malin, den 22:a 23:59 - 23:e 02:30, alltså detta är ren lycka, ingen sömn den natten heller. ^_^
Jag hoppas innerligt att de har gjort iordning så att bussarna går då. Annars blir det taxi hem, som det blev igår, jippi! *surar*
Jävla, Täby och SL, att ni aldrig lär er. Man ska göra saker när de är tänkta.

Nu ska jag kila.

Ciao!

No comments: