Friday, May 04, 2007

Jobb, svenska och film

På jobbet, sitter jag nu. Hann inte äta frukost imorse, då jag var så förbannat trött. Somnade någon gång vid 20 snåret igår. Haha! Jag var så trött, men jag fick sova mina timmar iaf, vilket var gudomligt skönt. Att bussen inte går, var ju även en faktor till att jag inte fick i mig någon frukost. Men vad gör man inte för att komma i tid?

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, tror jag, om ingen drar ut mig och säger att det blir party, ska visserligen prata lite med älsklingsMalin och se vad hon ska göra ikväll. Jag vill sova, men jag vill testa lite nya saker jag har hemma. Jag har det grymt bra just nu och om jag sparar alla mina pengar kommer jag klara sommaren, och jag har börjat köpa kläder till Arvika, ska få tag på ett par gummistövlar, det ska lätt bli min grejj att ha det. Jag vill ha några tuffa, men hm, haha, jag i gummistövlar, så charmerande. Sen ska jag sy lite saker och handla hem lite från Asos. Sweet.
Nåväl, ska väl köpa biljett först och främst också. Haha! Det måste jag prata med Malin om, också. Jag saknar henne, väldigt mycket. Jag undrar om vi inte ska ta en picknick snart i Hagaparken, det skulle vara as nice. Det måste bara bli lite varmare, det är kyligt i luften.

Nu ska jag ha svenska och titta på film, haha, Sanning eller Konsekvens, det känns så mellanstadiet för mig. Visserligen är ungarna bara 12, så what the hell.

Nu kilar jag!
Update later.

Ciao!

No comments: