Tuesday, August 28, 2007

Min andra skolvecka har börjat...

Ja, nu har min andra skolvecka startat, bara 18 kvar eller något sådant, haha! Buhu! Jag vill inte läsa de ämnen jag läser, haha, jag har tråkigt. Men igår började jag fatta galoppen i matten och Naturkunskapen går ganska så bra den med. Prickade alla rätt svar på laborationen som jag hade, det var niiice!

Jag ser framemot att åka till London och jag vill åka till London i november också, men bara stanna från torsdag till söndag då... Dita ska ju uppträda, och det vill jag se, hihi!

Nej, jag borde egentligen göra mig i ordning och så, men det kan jag göra om en timme. Det regnar ute, snacka om att hösten helt plötsligt kom fort, det är också bara 5 dagar kvar tills jag är 21 år gammal. Haha, jag börjar växa till mig nu tror jag.

Ciao!

No comments: