Thursday, August 30, 2007

Skolveckan har passerat...

Nu är min skolvecka slut och imorgon ska jag träffa Frida och Kakan, mihi! Oh jävlar, på söndag fyller jag 21 år gammal. Hahahaha! Så jag ska antagligen på TN på lördag och firar min födelsedag lite där, med vänner och bekanta. Ja, vissa vänner, mihi!

Skolan går faktiskt bra, jag börjar fatta matten, äntligen, haha! Efter 4 år, fattar jag det äntligen, hallå, var har jag varit? Jag tror man måste vara motiverad till att studera för att lära sig det man egentligen inte tycker om. Jag ska banne mig klara detta, så det så!

Jag vill sy och ska göra det på lördag, ska ha något att gå ut i på lördagkväll hade jag tänkt, haha, äntligen om jag bara börjar så kommer det självmant att jag vill fortsätta, vilket är jättebra! Oh, jag måste köpa tyger och nytt lack, haha! Fast egentligen vill jag ju jobba med latex nu, är grymt peppad på att lära mig det faktiskt. Vill, vill, vill, vill!!!

Nu ska jag leta upp en video som jag ska lägga upp, hade jag tänkt, från Lord Of The Dance, you've just got to love that don't you?

Ciao!

No comments: