Wednesday, August 22, 2007

Woho!!!

Oopps! Jag har inte uppdaterat på några dagar, vilket är efter som vanligt. Jag vill ju uppdatera varje dag, så att ni får reda på vad som händer, men jag har varit så jävla trött de senaste dagarna, skolan har börjat, jag läser på komvux och haha, det är inte kul. Jag vill inte. Jag vill bara slippa läsa upp de där jävla ämnena, om man säger så, that's it.

Jag har dock lite roligare saker att berätta, den 4:e oktober åker jag till London för att gå på Skin Two Rubberball Weekend, kolla länken om ni vill, så vet ni vart jag är på väg under 4 dagar, allt är bokat, det enda jag inte vet just nu är vilka kläder jag ska ta med mig. Latex självklart, men mer då? Hahaha, jag får fråga Tifa om hjälp.
Jag kommer bo 5 minuter från Paddington Station, vilket är väldigt bekvämt när jag ska hem och när jag kommer till London, haha! Så är det bara! Ohmy, säger jag bara, detta blir nog en av höjdpunkterna detta året, om man säger så, haha. Så jävla roligt!

Nu ska jag leta reda på lite musikvideor! Som jag vill att ni ska se!

No comments: