Tuesday, October 30, 2007

Datorer?!

Snart kommer House SS3 ut på DVD :D WOOHOO! Äntligen, jag orkar inte följa serier på tv, så enkelt är det, även om Dexter kan vara lite spännande att titta på en gång i veckan. Snart kommer jag inte ha något jag gillar kvar att titta på. Idag ska jag köpa en cdväska som jag kan ha alla mina bildskivor i, det måste jag ha, det börjar bli en del och jag vill inte repa dem, det är ändå skivor med viktiga saker på.
Igår brände jag ner allt jag har som är värt något på datorn och min bror gjorde likadant, pga att vi inte visste om den skulle krascha eller inte, det är INTE OK! När det händer, så enkelt är det.
Så nu har jag gjort en back-up, det behövdes, jag visste att det var dags nu inombords, så nu har jag alla bilder och allt sånt nerladdat, så enkelt är det.

Till något roligare nu då, datorn funkar :D Och jag vill titta på Smallville, men kan inte det idag och vi ska skaffa en till hårddisk, det behövs, visserligen kommer vi ta upp allt minne där också, men ändå, två skadar inte. Och i värsta fall får vi väl skaffa tre?

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Eller skaffa en egen dator? Då slipper du dela med dig och du kan ha vilka filmer/serier och vilken musik du vill. :)