Friday, November 30, 2007

Blaha blaha!

Jag längtar som en tok tills jag åker ner till Anna nu, det håller mig uppe! Annars är jag ganska så uttråkad och sjuk, jag hostar, tills jag nästan spyr och det är lagom roligt det med. Jag anser inte att det är speciellt bra att spy upp det man äter, det är bara jävligt dumt. Riktigt jävla dumt.
Hoppas ingen tar illa vid sig nu, men det är faktiskt korkat att spy.

Jag vill sy en extravagant nyårsklänning som passar mig perfekt, men jag vet inte om jag kommer göra det, jag har en del klänningar. Jag har lovat Anna att ta kort på en del klänningar så hon får välja ut några, jag ska bannemig vara där nästan en vecka, så lite gå ut kläder, lite vardagskläder och lite allt möjligt måste jag ha med mig! ÅÅÅH, jag längtar ihjäl mig efter det just nu, när jag sitter hemma här i mjukisbyxor, en fredagskväll och hostar. Och ingen ringer för att höra hur det är med mig, buhu! Jag är ensam, inte roligt.

Nej, nu ska jag lyssna på Leonard Cohen och leta reda på bra videor på youtube, med tanke på att jag definitivt inte kommer göra något vettigare ikväll. Jo, städa rummet, borde jag nog göra. Samt plugga, WOHO! Neeej!

Ciao!

No comments: