Sunday, December 02, 2007

Första advent!

Ja, nu idag är det första advent, det var väl inget mer än det idag. Igår fick jag en underbar nyhet som räddade min helg, Grattis Anna! <3 Jag blev så lycklig när jag fick reda på det att jag bara ville skrika, att kärlek finns, fick jag ett tecken på igår, så jag ska inte gå och gräva ner mig bara för att mitt kärleksliv går åt skogen, för det gör det, men men det kommer väl bli bättre. Hoppas jag på, en stilla förtröstan är att jag tror på kärleken nu, jag är hopplös när det gäller kärlek, ena stunden tror jag på den, andra stunden inte. Jag kan inte bestämma mig, men jag ska tro på kärleken och att den finns, jag borde bara öppna ögonen och se att det finns fler än i den lilla bubbla jag lever i.

Nästa helg ska jag vara frisk, det måste jag vara, för då ska jag ut med Sofia på fredagen, hihi! Ska bli riktigt kul.

Hämnden är ljuv, säger man inte så? Så what goes around, comes around... Mer säger jag inte, men jag vill se hur denna person reagerar på det jag har att säga. Moahahahaha! Några få vet, men inte så många, men det gäller ingen jag håller nära och kär, om man säger så.

Idag är iaf första advent och jag har inte så mycket mer att säga.
Så nu kilar jag. Glad första advent! Har ni tänt ljusstakarna ännu?

Ciao!

No comments: