Tuesday, November 20, 2007

But I Still Haven't Found What I'm Looking For...

Då har ännu en dag passerat i mitt så kallade liv, en lagom rolig dag. I eftermiddags vände min mage ut och in på sig själv, jag hade jätteont, vad det beror på har jag ingen aning om. Men jag fick lika ont som när jag drack kaffe, men denna gång hade jag inte druckit kaffe, kanske berodde det på att jag åt mozzarella, jag vet inte. Nåväl, nog om det. Det är sådär lagom intressant att höra om, jag vill då egentligen inte veta av det själv.

Ibland förstår jag inte, jag kan prata klarspråk i min hjärna, den vet exakt vad den vill skriva, säga och uttrycka men jag får inte ur mig det, det stannar inombords och jag vet inte om jag vill ha det så, jag vill kunna uttrycka mig helt och hållet, utan att någon dömer mig för det. Men det kommer alltid finnas någon som dömer en och det man säger och gör. Så vad ska man göra utav det, svälja och gå vidare eller säga emot och ta strid? Jag vet ärligt talat inte. Men vissa saker kommer jag inte tolerera att människor säger till mig längre.

Nu kilar jag!
Ciao!

No comments: