Wednesday, November 21, 2007

Känner du verkligen mig?

Jag vet ärligt talat inte om hur många skor jag har, men många är det, och jag vill inte räkna, men snart måste jag väl det. Det strävar ju uppåt hundra nu, haha! Hm, jag vet inte hur jag ska få plats med allt när jag flyttar hemifrån, jag vet ärligt talat inte det. Varför köper jag så mycket nu, det är inte direkt så att det kommer sluta att göras skor? Hm, jag får tagga ner lite på det med skoköpandet, även om det inte varit så många som kommit in förutom de från HowCool, haha och det var några stycken om man säger så.

Nu måste jag plugga, har två prov nästa vecka och jag ska bannemig klara dem, så enkelt är det. Jag funderar på att läsa om matten, till våren, på kvällen, det skulle vara bekvämare, matte är inte mitt starka ämne om man säger så. Nåväl, den som lever får se.

Nu ska jag skriva saker och fixa lite mer i mitt rum, woho, vad roligt. Jag vill sy, för det är det jag brinner för, inget annat. Och den som har fått för sig att det just är mode jag brinner för, känner mig inte, det är design jag brinner för, äkta jävla design, att mode ingår i design är en sak, men det är inte modet ensam jag brinner för. Utan designandet och att göra kläder, och det har alltid varit så. Dessutom har jag även andra intressen förutom det, men visst är designen det jag brinner för. Det är det verkligen, det är konst, hantverk och skapandet.
Så säg inget annat, för då känner du mig inte.

Nu ska jag kila!

No comments: