Sunday, November 18, 2007

En helt underbar helg! <3

Denna helg har varit en av de bästa på länge, började i fredags med en reunion med tjejerna från min gymnasieklass, såå kul! Jag skrattade, så jag nästan grät! De är helt underbara! Love them!
Drack ett glas vin, åt snacks, pratade, om allt, om lärarna och allt sånt. Nästa gång ska vi ha glöggkväll! Hur nice är inte det? <3

Igår var jag med Anna och vi var först på Anchor och sen drog vi till Rocks! Så jävla kul, träffade Tifa och Ida och Joel, och en mystisk man som jag ska möta på onsdag! Oh, detta är spännande...
Anna var en helt underbar person jag gillade verkligen henne, vi drack cosmo, och blev fnittriga och var allmänt tjejiga igår, haha! Det gick så bra, oh, vad jag önskar att hon flyttade hit upp, precis som Tifa har gjort nu! WOHO! <3

Nu ska jag kila, update later!

Ciao!

No comments: