Wednesday, November 28, 2007

Sjuk?

Nu har jag inte uppdaterat på flera dagar, vilket jag inte orkat. Så enkelt är det. Jag har blivit sjuk, det är lagom kul, om man säger så. Hostar och har mig, haha! Men det går över, men ändå. Hallå, varför måste det hända mig för? Just nu känns det som om allt går lite i fel riktning, varför håller jag för mig själv.

Jag kan dock säga att jag längtar sönder mig tills nästa månad, exakt en månad, för då är jag hos Anna! Det kommer bli det bästa nyåret någonsin tror jag. Behöver inte bekymra mig för något. Nu vet jag vad jag kommer göra på nyår, och jag kommer ha så fruktansvärt roligt! WOHO! Jag flyger ner och flyger hem, flyg är bra! Jag ska vara där i 6 dagar och det kommer bli så fruktansvärt roligt! Jag verkligen längtar! Nu ska jag bara klara av studierna och sedan är jag klar och ska gå vidare med livet.

Nu ska jag kila! Men nyår, fy vad jag längtar!

Ciao!

No comments: