Saturday, November 24, 2007

You could take all this, take it away, I'd still have it all, Cause I've climed the tree of life and that is why I'm no longer scared if I fall...

Jag vet ingenting just nu, jag står svarslös mot världen och jag vet inte hur jag ska känna alls. Det är motstridigt i min kropp, fruktansvärt motstridigt. Jag vet inte vad jag vill. Ja, eller nej, så enkelt är det tyvärr inte. Jag vill så mycket, och jag tänker fullfölja de sakerna, så enkelt är det.

Igår var jag på 90's och det var riktigt roligt, jag har aldrig dansat så mycket under en 90's fest innan, tack vare de personerna som var där. Idag är det TN och jag vet inte om jag ska dit ännu eller inte, ja, om jag skulle dit skulle jag ju börja göra mig i ordning nu, men det blir nog inget med det. Jag orkar inte, har inte humöret uppe för att gå ut idag.

Jag borde plugga, och ska antagligen göra det en stund nu, lagom pepp på att plugga på en lördag, men men. Just nu önskar jag att jag bara kunde vara i någons (egentligen i en viss persons) famn och vara liten. Men hey, livet är såhär.

Nu ska jag göra andra saker!
Imorgon ska jag bjuda på auktion! WOHO, det ska inte du, för du kan inte sånt!

Ciao!

No comments: