Wednesday, November 07, 2007

Superficial.

Jag har inte så mycket att skriva egentligen, människor som står mig nära vet hur det är med mig just nu. That's it. Jag är ytlig just nu för att jag behöver det för distansen. Annars är jag nog inte så ytlig som människor verkar tro om mig, men visst är jag ytlig mot de flesta. För sanningsenligt vill man verkligen vara vän med alla man har i sin bekantskapskrets. Det jag dock har märkt är att jag har svårt att hitta vänner, alla blir bekanta med mig, men inte vänner. Sänder jag ut några sorters signaler där jag signalerar om att jag inte vill ha någon nära? Jag kan nästan tro att jag gör det ibland. Det blir så motsidigt för mig, jag vill komma människor nära, men ja, jag har svårt för det.

Jag lyssnar jättemycket på Madonna just nu, jag älskar hennes texter, så enkelt är det, det finns väl inte så mycket att säga än det faktum att hon är en av mina största idoler, min mamma kommer självklart med på den listan också, haha! Så är det ju bara. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, mer, men Madonnas musik passar mig väldigt väl just nu.

Jag behöver åka bort, bort från allt det här, jag vill inte stanna.

Ciao!

No comments: