Tuesday, November 06, 2007

Allmänt blabbel.

Nu har jag bokat läkartid, för att få bot på att det gör så ont, dessutom ska jag börja träna, börja gå ut och gå, göra sit-ups varje dag och armhävningar, det borde göra något åt min förbannade kropp. Den mår inte bra. Så enkelt är det och att det är kallt ute gör det hela inte bättre.

Jag har inte så mycket att säga, förutom att Anette i Nightwish sjunger alla de gamla låtarna falskt och popigt, det funkar inte, det är fel, fel, fel, fel! Lyssna på henne, på inspelningarna låter hon okej, i den nya låtarna, men de gamla, jag kan inte ens förklara hur illa det låter, det skaver i mina öron, det blir skrik och plåga. Nej fy fan, jag har inget emot Anette personligen, men hon kan inte sjunga de gamla sångerna, hon förstör dem. Sjung de nya ist, inte de gamla! Så vinner ni i längden på det. Sleeping Sun tillhör Tarjas röst och det gör Nemo också. End of Discussion.

Nu måste jag kila!
Ciao!

No comments: