Friday, January 25, 2008

I won't back down, no, I won't back down again.

Jag skriver, skriver och skriver. Jag vet inte var alla mina ord kommer ifrån, men helt plötsligt har jag börjat att skriva igen, något ligger inte längre och blockar mina tankar. Kanske beror det på att jag slappnar av och gör saker som jag själv vill, nja, jag skulle gärna vilja ha ett jobb, men det kommer det med, det är jag säker på. Till hösten ska jag plugga mode igen och nu ska inget stoppa mig, inget får stoppa mig. Jag ska ta mig dit jag vill, utan gropar i marken, utan snåriga buskar eller rötter på marken. Jag skulle öppenhjärtligt inte orka med det en gång till.

Nu ska jag in till stan och göra lite saker, det blåser och viner utomhus och jag vill inte gå ut, neej, det är för kallt.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Tack för kommentaren! Jo det kan jag faktiskt hålla med om, hon har opererat sig lite väl mycket,