Saturday, January 19, 2008

I've got my inspiration, where the hell am I?

Jag har så mycket inspiration till saker, att jag ligger och skruvar mig om nätterna för att jag inte får utlopp för mina idéer, de sitter fast i huvudet på mig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte låta dem stanna där, då spricker snart mitt huvud, men samtidigt vet jag inte vad jag skulle göra om jag helt plötsligt började använda allt jag har uppe i huvudet, det skrämmer mig. Ärligt, det gör det.

Jag återupptäckte något igår, som jag trodde var förlorat, nej, inte romantik, utan att klubbarna i Stockholm med ens blir roligare om man är borta från dem ett tag och inte hela tiden går till samma ställe, utan ökar sitt omfång med en ganska stor släng. Varför sitter jag då och skriver en lördagskväll, när det egentligen kanske finns någonting att göra, för att jag inte vill överdosera mig själv nu. Jag hade superkul igår, men det får räcka för denna helg tror jag. Nästa får vi se. Men jag tror jag måste öppna ögonen lite mer, även om jag är bitter.

Jag är i behov av att komma bort, fly land och rike, bara för att komma bort, Kakan föreslog idag ett hem eller något sådant, i stil med SPA, vilket inte skulle vara helt fel ;) Men jag vill till London, där känner jag mig konstigt nog hemma. Jag älskar London. Så frågan är, kommer jag lämna Sverige för London i framtiden? Ja, om jag kommer dit jag vill så. Ja, definitivt.


xo xo
Ciao!

No comments: