Tuesday, February 26, 2008

Becoming insane, insane, insane...

Idag var en helt okej dag, jag mår inte helt och hållet okej, men det sker förändringar i mitt liv just nu så det är kanske inte så konsigt att jag inte mår toppen bra hela tiden, så enkelt är det. Men tack för att ni bryr er, det värmer inombords att veta att någon bryr sig, det ska ni veta. Ni vet vilka ni är. Jag skulle uppriktigt behöva en kram just nu och jag vet vem jag vill ha en kram av. En sådan där varm kram, så man känner sig berörd inombords, inte bara en ytlig hej-kram. Utan en som visar affektion. Det skulle jag vilja ha just nu. Men jag ska inte säga för mycket, det hjälper ingen, speciellt inte mig om jag bara tänker och tänker.

Jag ska börja på en klänning idag, köpte tyg igår och på fredag ska iaf mina kläder vara skitsnygga, det har jag bestämt, iaf utåt sett ska allt se fläckfritt ut, men ingen kommer få se min insida på krogen, jag visar inte upp den där. Så är det bara. Ibland kryper det fram saker, som det gjorde i helgen, men ändå. Jag orkar inte riktigt prata om hur saker är, men jag har övergått från ett stadie till ett annat och det är att jag är smått euforisk just nu och i vilket fall som helst skulle det kunna vara dåligt, men jag stod emot att köpa saker idag, för jag ville sy egna, jag vill skapa, det är det jag brinner för, så varför sätter jag mig här och skriver blogg för? När det enda jag vill är att skapa och vara i hans armar, då känner jag mig trygg och det är ganska stort för mig att kunna känna mig trygg. Så jag ser framemot helgen som kommer, dock inte det som kommer ske efter helgen, men men, sånt är livet, inget jag kan göra något åt. Inget någon kan göra något åt. Men jag ska inte gräva ner mig, jag ska resa mig och försöka se ljust på saker och verkligen visa att jag är stark, för är jag inte det? Det är vad jag vill vara, men samtidigt vill jag vara svag, så svag att jag inte riktigt vill göra något alls. Det är så tudelat. Nog om det.

Nu ska jag sy en klänning, eller iaf börja på en. Så är det!

xo xo
Ciao!

No comments: