Friday, February 29, 2008

En snabbvisit inne i bloggen...

Idag åker jag upp till min baby och mina vänner i Gävle, fast jag kommer stressa runt som en idiot på stan när jag väl kommer upp, pga att jag inte har någon hårspray, eller några strumpbyxor, så det måste inhandlas och vem vet jag kanske hittar något som jag definitivt måste ha också, inte för att jag tror det, men man vet aldrig.

Jag hinner skriva ganska länge idag, ska åka om en timme ungefär, fast jag vill nog åka lite tidigare utifall att det blir förseningar och jag måste hitta rätt tåg etc, jag vill inte stressa inne på centralen, det funkar aldrig för mig, så jag åker tidigare antar jag, vilket i sin tur innebär att jag inte kan sitta här utan måste göra mig klar så snart som möjligt. Jag går igenom i mitt huvud om jag har med mig allt, och nej det har jag inte. Haha, nu kom jag på en sak jag måste ha med mig... Hm... Lagom kul när väskan redan är full...

Uppdaterar där uppe om hur allt går.

xo xo
Ciao!

No comments: