Wednesday, March 19, 2008

At least say hello...

Jag har fått ordning på min dygnsrytm igen, jag sover 8 timmar eller 9 varje natt och det känns helt okej, så ligger det till. Men jag vill sova utan mediciner och inte som jag sover med dem nu. Visserligen är det inte bara sömnmedicin, men det ska vi inte prata om. Så är det.

Jag vill sy, skapa och göra något roligt av min tid, men jag kommer inte på vad jag vill göra, utan står lite lamslagen av att jag har så mycket inom mig, som inte vill komma ut i någon form alls. Imorgon ska jag prata med Anna, det ska bli riktigt mysigt att prata med henne, det var ett tag sedan vi pratade. Jag saknar henne enormt, önskar så att jag kunde träffa henne snart, men nej, det blev ju inte så att jag ska åka med tattoo-båten, men hon får allt ta och komma upp snart så vi kan göra Sthlm osäkert, jag har sällan så kul som jag har med henne som när vi går ut. Det blir så jäkla kul då och jag värdesätter min tid mycket högre än innan.

Jag måste rensa i min garderob, även om jag inte vill det, så måste jag det. Nåväl, det kommer väl som det kommer, inte mer än så. Haha! Jag är sämst på att rensa i min garderob, det är jag.

Nu kilar jag!

xo xo
Ciao!

No comments: