Tuesday, March 18, 2008

Do I live in wonderland or in the real world?

Idag är det inte lika dåligt som det skulle kunna varit, utan helt okej faktiskt. Jag är grymt shoppingsugen, men det är som det brukar, det stillar sig aldrig. Behöver ständigt nya saker, vet ej om jag verkligen vill ha allt jag har, men ändå, det är som det är med mig. Min baby tycker att jag är hopplös och Big tycker att jag är som en groda utan ben, helt hopplös, men han säger det med blicken i ögat, haha! När ska jag växa upp och inse att verkligheten faktiskt ser ut som den gör och den kommer inte ändra på sig bara för att jag vill och känner att den borde göra det.

Madonnas nya låt tar sig mer och mer, från att inte ha gillat den alls, så har den faktiskt blivit riktigt bra, att hon vågar bryta av mot den musik hon vanligen gör, känns väldigt kul och låten är catchy och har ett beat som är riktigt sweet, jag gillar den stenhårt och ju mer man lyssnar desto mer gillar man den, dock vet jag att den kommer inte bli lika bra som Hung Up, eller några av hennes tidigare låtar. Frozen står fortfarande som första plats för mig och det kommer så förbli.

Jag har inte så mycket mer att säga idag, men jag skriver imorgon och lite så.

xo xo
Ciao!

No comments: