Monday, March 31, 2008

It really hurts me...

Jag blir mer och mer förbannad, ju längre tiden går, var det okej? Det han gjorde, gör man så i dagens samhälle, hur svårt är det att ta upp telefonen och säga som det är. Hur gammal man är sitter inte i åldern, den sitter i huvudet och hur man beter sig och han är inte äldre än mig när det kommer till detta och jag vet om det. Det är inget jag tror, utan något jag kunnat lista ut. Med tanke på hur han betett sig, så enkelt är det. Jag vill egentligen inte prata om det, men när ska människor lära sig vad som rätt och vad som är fel, alltför många verkar inte förstå hur saker ligger till.

En annan sak jag börjat fundera över, är med undantag några få människor, varför det bara är jag som ska höra av mig? Det finns de som hör av sig till mig och vi har en ge och ta relation, men vissa människor hör man inte av ett smack ifrån om man inte själv hör av sig, varför beter sig människor på ett visst sätt när de vet att jag inte tycker att det är okej att göra på det sättet. Jag tänker inte nämna namn, men jag börjar bli heligt trött på att vara den som hör av mig hela tiden, vill ni ha en relation med mig, se då banne mig till att ni hör av er. Visst kan jag förstå att man inte kan höra av sig hela tiden, men någon gång ibland kanske, oavsett av vad ni vill prata om. Som jag sa innan, detta gäller inte alla, men ändå några människor. Och om ni tar åt er av detta, ja då är ni nog en av dem. Så enkelt är det. Enough is enough, jag orkar inte vara den enda som hör av mig.

Nu har jag fått ur mig lite, jag skriver mer sen.

xo xo
Ciao!

No comments: