Wednesday, March 26, 2008

Love is gone...

Jag vet inte hur jag summera det som hänt på senaste, så jag låter bli. Jag pratar med mina vänner om det och jag får ut ganska mycket frustration, irritation och sorg över det. Men jag klarar mig, oavsett, vi har inte stängt dörrarna helt och hållet ännu, men just nu så finns det ingenting som vi kan hämta. Men kärleken är egentligen inte försvunnen. Inte från min sida.

Jag träffade min fru igår och hade det jättetrevligt, handlade hem lite nya böcker och sånt, vilket jag tyckte var värt det. Böcker är alltid bra att ha, så resonerade jag iaf. Jag älskar min fru. Hon är äkta och fan vad hon får mig att le och glädjas över att jag har henne i mitt liv.

Idag ska jag träffa Frida och det ska bli jättemysigt. Det ska det verkligen bli.

Nu kilar jag. Jag är inte på humör.

xo xo
Ciao!

No comments: