Sunday, March 23, 2008

You think that you are strong, but you are weak...

Nu har jag varit vaken i flera timmar, sov 7 timmar i natt ungefär och då gick jag och la mig klockan två, så om detta är början på en period i mitt liv, då jag inte sover speciellt bra igen. Det vet jag inte, jag hoppas innerligt att det inte är det. Jag vill ha min sömn. Inget mer än det, ändå är det så svårt att få sömnen att fungera.

Problemen i paradiset växer sig stora just nu, jag vet inte alls hur jag ska tackla saker som kommer i min väg. Jag är inte bra på detta. Men Anna och Kristine hjälper mig något enormt bara genom att tala visdomsord med mig. Och vad jag måste göra för att kunna bli kvitt de orosmoln som svävar omkring mig. Men men, time will tell.

Nu ska jag kila, jag orkar inte skriva mer idag.

xo xo
Ciao!

No comments: