Monday, April 14, 2008

All I want is to party all the time, party all the time!

Igår var jag som sagt på studentskiva och jag hade totalt glömt bort hur det var, men jag hade så jävla kul. Höll tal för brorsan, som tydligen alla uppskattade, till och med föräldrarna. Jag blev lite skakis, det var längesen jag stod upp och pratade för 130 personer, om jag någonsin pratat inför så många, men jag skrev ihop en liten dikt som jag läste upp. Brorsan gillade den också, haha! Så jag fick en kram av honom, men det roligaste var nog när jag presenterade mig som brorsan syrra, haha, fan vilket vrål det gick genom de små pojkarna då. Ja de är ju bara 18-19 år grabbarna. Nåväl, jag dansade, minglade och hade det jävligt kul!
Och, ja, människor raggade på mig, hahahahaha!

Snart ska jag och hälsa på älskAnna i Malmö <3 Hur värt som helst, ska bli sagolikt kul, girls night blir det ju, och fan då blir det party om man säger så. Haha! Så jävla klockrent! Sen vill jag åka upp till Gävle och hälsa på dem där... Hihi! Ska bara lösa lite saker först.

Nu ska jag duscha och göra iordning lite i mitt rum, måste få det snyggt, känner jag!

xo xo
Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Jaa, kom hit! Vi måste dricka drinkar och äta sallad och bara mysa.. Miss you! / K.