Friday, June 27, 2008

And it's been so long...

Idag har jag svarat på nästan alla mina kommentarer i min bilddagbok och det var en del om man säger så. Och jag valde att inte svara på alla, utan de flesta bara, men 220 stycken kommentarer är mycket om man säger så. Haha! Jag vaknade klockan halv 7 imorse av att jag nu visst hade sovit klart och av en mage som mådde sådär lagom bra. Jag fick upp all min mat igår, lagom nasty om man säger så. Så det enda jag fått i mig idag är Proviva för att jag inte ska må ännu mer illa, än vad jag redan gör. Det går väl lagom bra om jag ska vara ärlig.

Idag är även mitt tvättdag, då jag tvättar alla mina kläder och får dem rena, det går ganska bra, blev bara 5 stycken maskiner, haha! Av bara min tvätt då, jag är bra.

Nu orkar jag inte skriva mer idag, måste få i mig lite mat...

xo xo
Ciao!

No comments: