Monday, June 30, 2008

This shit will fuck you up...

Varken igår eller i förrgår orkade jag skriva, har haft fullt upp med att göra i ordning mitt rum, haha! Igår stod jag i total förvirring när jag skulle rensa bland alla mina tröjor, toppar, blusar och liknande. Jag kom fram till att jag har över 50 klänningar och ja, då har jag inte räknat alla, haha! Snacka om I-landsproblem. Varenda gång jag går ut, känner jag att jag inte har något att ta på mig, varför? Kan det bero på att jag har för mycket kläder att välja mellan? Eller vad beror det på? Jag tror att valmöjligheterna för mig är för stora och då känner jag varje gång att jag inte har något att ta på mig.

Igår vann Spanien EM för första gången på 44 år, jag hejjade på dem, haha! Jag är vanligen inte något stort fan av fotboll men detta var roligt, hahaha! Jag är den minst sportiga personen som finns om man säger så.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men något borde jag väl kunna få ner, mer, men vad? Det kanske kommer lite senare? Jag uppdaterar sen.

xo xo
Ciao!

No comments: