Tuesday, June 03, 2008

Don't stop me now, don't need to catch my breath, I can go on and on and on...

Idag är det bara två dagar kvar till min brors student, snacka om att jag är stressad. Jag ska hinna göra så jävla mycket innan torsdag och jag vill verkligen bli klar med en del saker om man säger så. Jag har inte tiden efteråt att göra vissa saker. Lite tid, men inte så mycket som jag skulle vilja om man säger så. Men det jag gör till min kusin kommer att bli superbra det säger jag bara, hehe! Jag anstränger mig verkligen för att göra det så bra som jag bara kan. Det är inte så mycket kvar nu om man säger så, men ändå mycket arbete. Ska bli intressant att se hur det blir om man säger så.

Jag tror att min brorsas student kommer bli bättre än min egna, jag känner det på mig. Kommer att ha ett lyckorus inom mig som jag inte haft tidigare, haha!
Jag har egentligen inte tid att tänka på hur jag mår just nu, men inombords så är allt inte okej, om man säger så. Jag vet inte alls var jag står inom vissa saker och jag vet inte om jag vill veta heller. Vissa saker kommer kanske till ett slut även om man inte vill. Men vad vet jag, det kanske vänder? Men jag är inte säker. Inte alls och det tynger mig.

Nu ska jag snart ner i tvättstugan och hämta upp min tvätt, om sisådär 20 minuter.

xo xo
Ciao!

No comments: