Monday, June 02, 2008

I'll be your one stop, candy shop...

Imorgon är hälften av alla mina vänner påväg ner till SRF för att festa i vecka och jag sitter här och ska ta hand om min brors student. Visserligen är det party i över 3 dagar i slutet av veckan, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar parta loss så pass länge, jag är inte en person som älskar det på det sättet. Men vi får se, hur det blir. Något roligt händer det väl alltid.
Torsdag: Drumcode, Fredag: 90's och Lördag: Dekadance... Får se vad det blir. Jag vet inte ens om jag är sugen på Dekadance just nu, eller något annat heller. Men det lär väl bli som vanligt. Jag har iaf en outfit till Dekadance, som jag hade tänkt använda... Dags för den känner jag, men jag kanske och jag kommer antagligen ändra mig i sista minuten, då är allt som det ska.

Annars så rullar livet vidare, om någon timme ska jag iväg och prata med min psykolog och det ska bli ruskigt skönt, har en del att prata om. Har inte träffat henne på över en vecka. Så det känns bra att träffa henne och prata. Jag ska prata med henne om hur jag ska göra med en sak, vi får se.
En annan lättnad har lyft från mina axlar idag, jag är lugn. Så enkelt är det. Men men, vi får väl se om jag blir orolig igen, det vet vi aldrig.

Jag vill göra en sak på en fest, får se om det blir det, haha! Skulle vara super roligt, men jag tror de är lite över gränsen där. Men men, det är alltid kul att testa gränser. Samt även se var min går någonstans. Hahaha!

xo xo
Ciao!

No comments: