Saturday, June 14, 2008

Get your body beat!

Jag har en sådan lust att åka till Arvika, jag tror inte att ni förstår. Combichrist kommer dit och jag vill egentligen inte missa dem. När jag var och klippte mig igår, hos Hanse självklart, så sa han att nästan alla åker, utom typ några, ja ungefär 3 personer. Men oooh, jag vill åka. Jag, vill, vill, vill, vill åka! Men jag kommer vara någon annanstans i Sverige den helgen, hm. Om man säger så här, allt jag lyssnar på just nu är typ Combichrist...

Brorsorna sitter och spelar Guitar Hero just nu och jag blir typ snurrig av att det går så fort. Jag förstår inte hur man gör. Haha! Jag tycker det går för snabbt, jag har inte tålamodet att lära mig om man säger så. Men jag ska bannemig lära mig det där spelet om det så ska bli det sista jag gör!

Ikväll ska vi få besök och det ska bli trevligt, så jag missade en fotosession idag, pga förberedelser inför besöket ikväll, lagom roligt. Men jag fick dock sova ut riktigt ordentligt och det var skönt. Jag känner mig lite rotlös av någon anledning, jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad jag ska säga, men något inom mig vill viras in och låta mig vara, men jag mår lite bättre än vad jag gjorde för en vecka sen. Jag vill sy, skapa, så nu ska jag skapa så det skriker om det. Dessutom går jag på nålar, jag vet inte om jag kommer in på Modeskolan och jag vill så gärna veta, usch, detta går mig på nerverna. Det kommer gå bra. Men men, jag börjar att plugga i höst hursomhelst. WOHO! Jag längtar!

xo xo
Ciao!

No comments: