Tuesday, July 01, 2008

2 months left to go....

Idag är det två månader kvar innan jag börjar skolan och det ska bli så spännande att börja och lära mig mer och mer. Jag ser verkligen framemot att börja jobba med det jag drömmer om och jag måste verkligen kämpa... Det vet jag, oavsett hur jag än gör, så måste jag kämpa för att bli någon. Och det ska jag bannemig bli också, jag kommer aldrig nöja mig med ett medelmåttigt liv, det är inte jag. Jag kommer aldrig skaffa kunna ha ett liv som inkluderar villa, hund, två barn och volvo. Det är min mardröm, jag skulle få sådan grov ångest om jag vaknade vid 40-års åldern och hade ett sådant liv. Jag förstår inte hur man kan vilja ha det livet, som om det vore perfekt, vilket sällan saker är.

Imorgon ska jag packa inför Gävle resan, jag åker ju på torsdag, haha! Så jag måste packa saker imorgon och få allt klart, blir som sagt borta i nästan en vecka. Ska bli jävligt skönt att åka bort, det känner jag just nu, så gudomligt. Men men, det är väl som vanligt?

xo xo
Ciao!

No comments: