Thursday, July 17, 2008

Somebody please tell me that I'm dreaming, It's not easy to stop from screaming, But words escape me when I try to speak...

Konserten igår var fantastisk, helt gudomlig. Jag och Millan hade som sagt sittplats, vi är för korta för att stå, dessutom så var vi inte ett dugg griniga som vi brukar bli när vi inte ser saker, så nästa gång blir det också sittplats, haha! Sittplats for life, så känns det som nu. Men någon gång kanske jag står upp igen, men man står fan på läktaren också, så haha!

De spelade iaf bara bra låtar igår, det var en helt fantastisk konsert. Jag älskade det från början till slutet, så jävla bra! Jag <3 Maiden.

Innan jag drog hem så hamnade jag hemma hos Daniel stötte på honom på hans gata och följde med honom hem, varför umgås jag inte mer med den killen för? Han är så jävla schysst, igår sa han också att jag är verklighetens Carrie Bradshaw, haha! Om det är sant eller inte, det vet jag inte, men men, det får stå för honom, men jag kan ju säga att jag har lika många skor som Carrie har i serien, till att börja med. Snart laddar jag upp bilder från Maiden, någon kanske hamnar här.

xo xo
Ciao!

No comments: