Friday, July 18, 2008

I close my eyes, and think of home, Another city goes by, in the night, Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away...

Idag känns som en väldigt slö dag, jag känner inte riktigt för att göra någonting alls, om man säger så och så lär det bli också, jag vill sy, men overlock maskinen är på lagning, inte okej någonstans och jag vill inte zickzacka hela tyget vilket jag måste göra om jag ska sy, det enda tyget du inte behöver göra det på är pvc, så ska jag göra något i det tyget istället? Om det är tyg, det vet jag inte, det räknas som tyg, men är ändå inte det om man säger så. Det är ju bara vanlig pvc... Hm... Ja, vi får väl se?

Imorgon ska jag på grillfest hos Jossan, vilket ska bli mysigt, jag ska ta med mig lite saker och rosévin hade jag tänkt, haha! Schysst värre! Så imorgon ska jag ner till Täby C tidigt på morgonen och köpa mat och liknande saker och bära hem dem senare, hehe! Ikväll orkar jag inte gå ut, även om det är 90's, jag väntar lite till, jag vill dessutom att mina fötter ska få må bra en liten stund till om man säger så. De är nästan kvaddade från i onsdags, Maiden ni vet, bara för att man har sittplats betyder inte det att man sitter, om man säger så. Men nu är det bara sittplats som gäller för mig, jag ser mycket mer då och dessutom klagar jag inte, förutom äcklet som var bredvid oss, hm, han var lagom obehaglig, men men det går som sagt över. Vi stack ifrån honom snabbt när konserten var slut, haha!

Nu ska jag kolla hur snabbt vårt bredband är.

xo xo
Ciao!

No comments: