Tuesday, July 08, 2008

Somethings are just as they should be...

Sitter i Sandviken hos min älskade Anna och har sovit här inatt, vilket var helt underbart. Jag uppskattar verkligen de människor jag har i mitt liv om man säger så. Idag ska jag träffa Katja och fika med henne, ska bli riktigt mysigt det med. Sen får vi se vad som händer imorgon. Måste få tillbaka min skiva från baby, den glömde jag på krogen, haha, lagom kul, men men den är ju inte direkt borta, om man säger så.

Strejken är inte över ännu och tas igång igen när det blir midnatt till onsdag, jävla idioti att detta sker, tycker jag. Kan de inte komma överrens någon gång? Hallå, allmänheten blir inte speciellt glad över detta, helt jävla onödigt tycker jag att det är. Nej, denna strejk kommer inte lösa något, det känner jag på mig. Nåväl, nog om det. Jag orkar inte längre bry mig.

xo xo
Ciao!

No comments: