Saturday, July 12, 2008

Why am I having these strange dreams?

Trött, tröttare, tröttast. Så känner jag idag, halvrisig med min förkylning och inte sovit perfekt, utan med en massa otydliga drömmar, t ex en om att vi ska ha semlor hemma, vilket vi inte har. Jag drömmer konstiga drömmer ibland, så jag kollade kylen utifall att vi skulle ha semlor hemma, vilket vi självklart inte har, inte för att jag vill ha en, utan för att jag drömde om det och det var så pass verkligt.

Jag ska snart kolla på Sunes jul och försöka få ihop några klädesplagg, vet bara inte vad jag vill göra, jo en sak vet jag helt och hållet vi får se hur det blir med det. Måste hitta lite saker innan jag kan göra den, vi får se helt enkelt, men nya saker är på g, om man säger så. Jag vill verkligen sitta vid maskinen och sy, skulle vara så underbart roligt, vad är det som hindrar mig nu då? Min trötthet tror jag.

Nej, nu ska jag göra annat...

xo xo
Ciao!

No comments: