Monday, July 21, 2008

You are not an enemy anymore, I can look into your eyes...

Klockan är ca 09 på morgonen och jag sitter här, har sovit mina timmar och måste få tillbaka min dygnsrytm nu känner jag. Det är inte lång tid kvar innan jag börjar skolan och då måste jag upp tidigt på morgonen varenda dag, så enkelt är det. Jag måste vänja mig vid 7-8 timmars sömn om detta ska fungera, det är ett faktum mina vänner.

Igår gick jag runt sjön vilket var skönt, jag hade Combichrist högt på och gick i tempot till musiken, ändå tog det mig lite över en hel timme att gå runt sjön och nu har jag en träningsvärk som heter duga, om man säger så. Men skönt var det att bara koppla bort allt som fanns runt omkring och bara gå, ja, jag behövde det. Jag måste bli stark i kroppen, enligt min bror. Enligt honom finns det tre saker, större och stark, det är bra, storlek större och svag, inte okej, smal och stark, det bästa. Jag satsar på det sistnämnda. Har jag berättat att jag älskar min bror. Han ligger och sover nu, som de flesta i min familj, men ändå, det är ju som det är.

Nu ska jag försöka klura på hur jag ska lyckas med maxiklänning, den är ju ett måste i garderobem redan, om man säger så. Haha! Sen ska jag höra med Frida om hon vill ses idag, jag hoppas det.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Kristine said...

Oj, jag sover aldrig mer än 5-7 timmar när jag jobbar/går i skolan.. mer än så är lyx som jag bara kan unna mig när jag är ledig. Fast du har iofs varken jobbat eller gått i skolan på ett bra tag nu, så jag förstår att man fastnar i en annan dygnsrytm då. :) Vad kul att skolan börjar snart! :D