Sunday, July 20, 2008

Heaven can wait, heaven can wait to another day.

Idag har jag sovit bort hela dagen, så känns det i alla fall, med tanke på att jag på riktigt klev upp för en timme sen, så blir det ibland. Haha, men igår var en riktigt lyckad kväll, hade så jävla kul, det var dessutom jätteroligt att träffa Elva och alla dem, som man inte sett på jättelänge, om man säger så. Först var det som sagt grillparty hos Jossan och där drack jag rosévin och sedan när jag kom till Rocks blev det Cosmo som gällde, vad annars liksom?

Idag ska jag försöka städa lite i mitt rum och kolla på några filmer, jag vet en som jag ska se klockan 21 ikväll och innan dess är det Navy CIS, inte riktigt som CSI, men det duget. Dessutom måste jag vända tillbaka dygnet, för nu ska jag börja gå ut och gå på morgonen, 10 000 steg om dagen, så enkelt är det, gärna mer om jag kan gå mer. Det skulle vara det bästa. Man måste få igång sig själv. Det är verkligen en reality check när man ser vissa bilder på sig själv. Haha, man blir med ens väldigt medveten om vad som måste ändras. Haha!

xo xo
Ciao!

No comments: