Monday, August 25, 2008

Across the universe in time.

Ikväll gäller Clutch för mig och några andra, vilka ser jag där? Jag hoppas att jag ser några familjära ansikten där ikväll, förutom de jag ska gå med, så att säga. Att träffa Eéa ska bli superkul, ska bli nice att ha henne med, hon är för rolig hon. Jag får allt ta mig upp när de har inflyttningsfest, då får jag träffa Anna också, visserligen hade jag tänkt åka upp lite tidigare, men under lovet passar kanske ganska bra, jag kommer som sagt bara att kunna vara borta fredag - söndag, sen har jag skola resterande dagar i veckan och förhoppningsvis hittar jag någon i klassen som jag blir vän med, det måste ju finnas någon, bara jag är spontan och glad och inte ältar problem för mycket, men jag håller på att förbättra mig själv, det är hos psykologen jag pratar om hur jag mår, inte hos så många andra. Jag önskar bara att jag kunde bli en hel människa snart och att jag slapp så mycket av det jag bär på. Men jag förbättrar mig hela tiden och jag har vänner som mer än gärna ställer upp på det, det har jag märkt.

Om exakt en vecka så här dags sitter jag i skolan och lyssnar på mina nya lärare och det ska bli så spännande, samtidigt är det väldigt läskigt, jag är ett nervöst vrak inombords, men jag klarar mig, det gör jag alltid, det tar bara lite tid att förstå hur saker fungerar, om man säger så. Dessutom har jag insett att jag kommer vara helt slut i huvudet efter varje skoldag. Jag märkte hur trött jag blev igår och då jobbade ändå inte jag hårdast. Ska bli kul att se bilderna från plåtningen sen. Det ser jag framemot. Jag slänger nog upp dem här då. Vi får se. Jag och bilder i bloggar är inte så tighta tillsammans, haha!

xo xo
Ciao!

No comments: