Saturday, August 30, 2008

Holding on we drift, like two flowers on the sea.

Trött, tröttare, tröttast. Efter att ha sovit fyra jävla timmar, vaknar jag såklart, men det är bra. För då vänder jag inte på dygnet som jag skulle kunna gjort, utan jag är mer sömnig ikväll. Så ikväll blir det hemmakväll och sömn tidigt för jag börjar som sagt skolan på måndag, aaah, jag är så nervös att jag spricker. Det är inte roligt det här att vara så jävla nervös hela tiden, jag går som på nålar och det mina vänner är inte det roligaste.


Jag lovar att jag kommer ligga sömnlös och försova mig på måndag, vilket inte får ske, ska åka 8 hemifrån och jag hoppas att ni håller tummarna för mig nu, för det kommer jag att behöva, det säger jag bara. Jag kommer ligga rastlös och inte riktigt veta vad jag ska ta mig till, jag hoppas dock att jag får en riktig bra natts sömn innan skolan börjar, för nu börjar det på riktigt. På allvar, men självklart ska det bli jävligt roligt också, men ändå känner jag den där oron som man kan ha inför en skolstart.



Jag vet inte om jag kan bli kär, mina vänner säger att jag är kär, men jag tror faktiskt inte att jag är det, utan mer förtjust och smått förälskad, då man inte ser några brister hos en person utan bara ser det positiva, visst jag har upplevt mindre positiva saker med denna karl, men det känns faktiskt som att någon gång så kommer det att bli vi, men vi är inte redo ännu. Det säger mina vänner också att det är något över oss som är speciellt. "Det där" finns mellan oss, hur man nu ska förklara det där, men det finns, om han känner så vet jag inte, men jag känner det. Huvudsaken är att jag lär känna honom innan jag ger mig in i något, det känner jag... Sen får vi se hur det går.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning ska in till stan och fixa lite saker. Har btw köpt hem mina nya vinterstövlar, skitsnygga!


xo xo
Ciao!

No comments: