Friday, August 29, 2008

We're walking in the air, we're floating in the midnight sky.

Jag slänger upp en bild, från JPG:s vårkollektion 2006. Jag älskar att modellen inte är jättesmal. Utan att hon har kurvor, me likes. Hela hon utstrålar sådan pondus. Vacker är hon också. Dessutom är klänningen gudomlig!

Jag <3 Design!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att gå på Tifas födelsedagskalas, super! Ska slänga upp lite mer bilder då jag har tid, hade jag tänkt. Nu är det bara några dagar tills skolan börjar och ja, nu går jag ännu mer på nålar än jag gjorde för några dagar sen, men det löser sig. Men nervös och pirrig som fan är jag, uhuu, tänk om jag inte lyckas? Det får inte hända igen, nu ska jag bannemig klara det.


Jag saknar baby, ganska mycket, jag vägrar ge upp. Hoppet är det sista som lämnar människan inte sant och jag ger inte upp på en man jag vet att jag känner något sådant här för. Jag är inte kär, långt ifrån, men jag känner något för honom som inte vill lägga sig. I vanliga fall hade jag bara struntat i honom, men han är speciell. Så enkelt är det. Me likes him. (Bilden är tagen i tisdags, då både han och jag var lagom bakfulla, haha!)

xo xo
Ciao!

No comments: