Thursday, August 21, 2008

Is this how it should feel?

Jag har inte så mycket att säga idag, eller en hel del. Sömnen fuckar upp mig totalt, jag är supernervös inför skolstarten och jag önskar att jag hade lite mer nerver av stål, men det har jag inte. Jag är skitskrajj, tänk om allt kommer gå fel? Jag fick hem brevet igår om när jag börjar och att vi har vår första lektion den FÖRSTA dagen! Hahaha, här tar vi det inte lugnt i starten, utan kör på som bara den. Samtidigt vill jag börja på skolan nu på en gång, inte om 10 dagar... Hujjedamej, jag vill verkligen börja. Ska bli sinnessjukt kul, samtidigt som jag är super rädd för vad som kommer hända. Men jag ska inte säga så mycket mer förrän jag har börjat. Men nerverna kittlar i magen. Är det så här det ska kännas?


När skolan börjar, ska mitt hälsosamma liv börja hade jag tänkt. Inga popcorn, ingenting sådant alls. Högst 1 gång i månaden, så kommer nog min kropp att må bättre, samt att jag vill gå till en dietist för att lära mig äta rätt, utan att för den sakens skull sluta äta. Här ska det bli ändring, så enkelt är det. Jag funderar även på yoga, det vore nog bra för min kropp. Vi får se hur det blir...

xo xo
Ciao!

No comments: