Friday, August 22, 2008

Are you gonna go my way?

Om lite mer än en vecka kommer jag stå med lite darrande ben och en nervositet som heter duga utanför skolan för att gå in och få all planering för mitt framtida studieår. Det känns lagom intressant att gå tillbaka till skolan på det sättet, men jag vill det mer än något annat just nu, så varför har jag dessa orosmoln i mitt huvudet och en mage som gör ont så fort jag tänker på hur det ska gå. Jag kan inte låta bli att inte tänka på hur det gick ute på Väddö, men nu är situationen annorlunda, dels för att jag är tre år äldre och även det att jag kommer inte att vara ensam, så jag kommer nog att klara detta, det tror jag.

I helgen gifter sig min vän Anna och hon har gått och väntat på detta i över 9 månader nu, ska bli sinnessjukt kul att hon gifter sig. Jag är så lycklig och hon får en sådan trevlig karl till man också. Woho! Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ge dem sen när jag träffar dem. Jag saknar Anna enormt mycket, så jag måste hinna träffa henne nu under hösten.

xo xo
Ciao!

No comments: