Friday, August 15, 2008

It can creep up on your mind and consume you.

Jag tror att jag håller på att förlora förståndet, jag är helt ärlig nu, igår var jag så uppåt att jag inte var mig själv, jag var inte i tillstånd att göra något alls om man säger så. Det enda som hände var att jag var helt uppe i att vara ja, manisk, jag kunde inte sy, inte göra något av det jag ville göra, utan bara satt och ja det var riktig mani, det går inte att det inte var det. Så har jag aldrig mått innan, jag har alltid haft kontroll, men igår hade jag ingen kontroll alls, vilket kändes konstigt, jag måste ha kontroll. Jag är helt matt i kroppen, är detta hur man ska må? Mani är inte roligt, som tur är kan jag fortfarande sova, men det beror som sagt på att jag äter vissa saker.

Jag måste sy min klänning nu, det hade jag tänkt, så det är bara sätta sig vid overlooken och göra det jag tänkt göra, någon kontroll måste jag ha, annars går det inte. Jag vill arbeta, så enkelt är det. Till arbetet, nu ögonaböj! Jag måste få ur mig min kreativitet, det bara är så.

Jag ser framemot imorgon, ska fika med Jennipher och sedan gå ut på krogen med baby, woho! Ska bli mys.

xo xo
Ciao!

No comments: